Hjem / DG elever! / Fra DG til elev / Praktisk info / Transport og parkering

Transport og parkering

Transport

DG´s elever kommer fra hele Østvendsyssel, så vi samarbejder aktivt med trafikselskaberne for at sikre vores elever de bedst mulige transportmuligheder.

Planlægningen af undervisningen tager hensyn til bustiderne – vi begynder normalt kl. 8.10 og slutter kl. 14.50 eller 15.50 (tirsdag og torsdag).

På NT´s hjemmeside www.nordjyllandstrafikselskab.dk kan du finde nærmere oplysninger om køreplaner og uddannelseskørsel.

Nye elever skal bestille ungdomskort/buskort på www.ungdomskort.dk. Har du ændringer eks. ny adresse, eller har du mistet dit buskort, er det også her du skal bestille nyt kort.

Parkering

Vær opmærksom på, at kommunen ikke tillader, at man parkerer eller kører ind i buslommen foran gymnasiet ml. kl. 8 og 17.
Man må heller ikke standse på Søndervangsvej.

Vi henviser til vores parkeringsplads, hvor der også er afsat plads til af- og påstigning.